Stressz egyike a legveszélyesebb formája lassú méreg. Kúszik deviously egy személy, és mindenkit érint, köztük a gyerekeket. Ez egy módja a Messiás életed teszi, hogy kemény a körülötted lévők is! Itt az egyik módja annak, hogy a stressz kezelése előtt is ez történik veled.

Jóga jelent rendszeresen, segít kezelni a stresszt és az eredmények, egy nagyon hatékony és eredményes módon. A jelent, meditáció, különböző légzési technikák, és a különböző jóga mudras segít a vonat a test és a lélek a harcot a stressz és kezelni azt.

Ez write-up kínál egy átfogó képet a különböző jóga jelent, amit lehetett támaszkodni kezelni a stresszt.
Jóga a Stress Relief

Mielőtt elkezdené gyakorló bármely ászanák, győződjön meg róla, bemelegítés után néhány alapvető gyakorlatokat. Ez elengedhetetlen, hogy felkészüljenek a szervezet számára a jóga jelent. Lélegezz be mélyen és kilégzés teljesen.

Tadasana (Mountain Pose):

Ez segít javítani a koncentráció szintje növeli a hangsúly szinten.

Állj egyenesen a talpa a matracot a sarka enyhén elosztásban és nagylábujj megható egymást. Tartsa a gerinc egyenes, miközben kezét egyenes két oldalán, a tenyerek a combok.
Lassan nyújtsd a kezed, és vigye el a tenyerét.
Mélyen belélegezni és nyújtsd a gerincet, miközben összecsukott kezét feje fölé. Stretch annyi, mint lehetséges.
Lassan emelje a bokáját, és álljon meg a bokáját, szemmel a mennyezet felé nézzen.
Tartsa a pozíciót minimum 30 másodperc, míg normálisan lélegzik.
Lassan kikapcsolódásra a test és hogy a lábad vissza a földre.

Ismételje meg ezt a jóga a stressz jelent, hogy győződjön meg arról, hogy hatásos.

Balasana (Child póz):

Ez segít abban, hogy teljesen ellazulnak, mint egy gyerek. Ebben a pózban, akkor összegömbölyödik, mint egy magzat.

Ülj térdre az Ön tenyerek a padló mindkét oldalán a test.
Belégzéskor, hogy az egész test előre, oly módon, hogy csak a homlokát érinti a talajt.
Maradjon a helyzetben legalább 30 másodpercig, míg normálisan lélegzik. Minél tovább marad, annál lazább fogja érezni magát.
Lassan emelje a homlokát, és nyújtsd a tested vissza Vajrasana (Diamond jelent).

Ismételje meg háromszor.

Az emberek szenvednek, térd sérülések nem tanácsos kipróbálni ezt a pózt.
3. Padmasana (Lotus Pose):

Ez a póz gyakran használják meditáció alatt, és segít növelni az öntudat szintje. A póz segít megnyugodni, és nyugtatja az elméd.

Sit törökülésben. A bal láb legyen a jobb comb és fordítva, míg a talp felfelé.
Tartsa a gerinc egyenes.
Tartsa a kezét Gyan mudra.
Csukd be a szemed, és közben belégzés és a kilégzés mélyen, fenntartani a póz legalább 30 másodpercig.

Az emberek szenvednek, térd sérülések nem tanácsos kipróbálni ezt a pózt

Adho Mukha Svanasana (lefelé néző kutya póz):

Ez az egyik 12 szakaszainak Surya Namaskar (Sun Megszólítás). Együtt energetizáló test és kedvezményt biztosít, emésztési problémák, a póz ismert, hogy pihenni a szervezet. Így ez egy ideális ászana megszerzésének mentességet a stressz.

Állj egyenesen a lábad laposan a szőnyeg. Tartsa a gerinc egyenes, miközben kezét egyenes két oldalán, a tenyerek a combok.
Míg normálisan lélegzik, előrehajol, és helyezze a tenyerét maga elé a tatamin. A fej lefelé kell néznie.
Lassan nyúlik a lábad hátra, egy olyan időpontban, egyensúly fenntartása mellett, oly módon, hogy a láb és a kéz összhangban vannak egymással.
Győződjön meg arról, hogy a könyök egyenes és az ujjak terjednek ki.
Lélegezz be mélyen, és behajt a gyomrában teljesen.
Tartsa a pozícióját, míg normálisan lélegzik, a has felhúzott mintegy 30 másodperc és 60 másodperc.
Kilégzéskor lassan, gyere vissza állandó jelentenek.

Ismételjük 3-5 alkalommal.
5. Savasana (Corpse Pose):

Pihenjen meg teljes mértékben ezt a pózt. Ha nincs ideje semmilyen más jóga ászanák, akkor a gyakorlatban ezt. Ez hozza a légzés a normális szintre, és így segít megnyugtatni le a stresszt.

Feküdj le a hanyatt fekvő helyzetben.
Csukd be a szemed.
Pangás tested oly módon, hogy úgy néz ki, élettelen.
Engedd el mindent, és megtapasztalják a derűt, mint a testsúly tolódik el tőled teljesen.
A pozíció fenntartása mindaddig, amíg úgy érzi, könnyű és nyugodt.

Ez póz segít megszünteti a fáradtságot, és kitölti az agyad egy hihetetlenül intenzív nyugalmát.

Elkényezteti a rendszeres jóga csökkenti a stresszt egy nagyszerű módja annak, hogy még maradni alakú, és nyugodt az elme. Így indul gyakorló jóga a stressz kezelése ma, és vezet egy boldogabb élet!

Forrás: www.stylecraze.com