A jó és rossz szokásaidat csak Te ismerheted. Ezért a stressz csökkentésében is neked kell a nagyobb szerepet vállalnod azzal, hogy a rossz szokásokat, amik a stresszhez is vezethetnek, valamint teljesen a te ellenőrzésed alatt állnak, megpróbálod átalakítani.

A stressz kialakulásának okai között gyakran szerepelnek a félelmek és a szorongások. Ha szeretnéd hogy életed boldog, stresszmentes és kiegyensúlyozott legyen, akkor az alábbi hét alapvető szorongás kezelésével, a blogban is fellelhető stresszkezelési módszerek alkalmazásával megvalósíthatod.

A következő hét alapvető szorongásra (Napoleon Hill, A nehézségek nagy haszna) kell megoldást találni, kezelni, átalakítani:
– félelem a szegénységtől
– félelem a bírálattól
– félelem a betegségtől és a testi fájdalmaktól
– félelem a szeretett személy elvesztésétől
– félelem a szabadság elvesztésétől
– félelem az öregségtől
– félelem a haláltól

A stresszmentes blogomban megmutatom, hogy milyen stresszkezelési módszereket érdemes alkalmaznod, amivel megváltoztathatod nem kívánt rossz szokásaidat, gondolkodás módodat, amik jelentősen hozzájárulhattak a szorongások és a stressz kialakulásához.

Már ez is segíthet, olvasd el!

Legyőzhető félelmek a sikereid útjában!

Döntsd el! Te vagy a főnök, vagy a szokásaid?

Stresszmentes szép napot!